Assistanse

Tips til den som trenger hjelp til å bruke nettbutikken.
 
  
Litt om prosessen og status på ordre, etter at dere har bestilt varer:
§  Ny bestilling
    ·  Kjøper mottar på mail, ordrebekreftelse med informasjon om hva som er bestilt, og kontonummer
       som skal benyttes dersom det er valgt forhåndsbetaling.
    ·  Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillingen dersom forhåndsbetaling ikke er registrert innen 7 dager. 
§  Behandles
    · Vi ser på ordre, sjekker at den inneholder nødvendig informasjon.
    · Sjekker at varer er på lager, slik de skal. Evt. får varer tilsendt/hentet fra fjernlager(1-3 dager).
    · Varer plukkes og pakkes.
    · Det sendes mail til kjøper som inneholder faktura og angrefristskjema.
§  Klar for forsendelse
    · Vi venter på forhåndsbetaling dersom dette er valgt ved bestilling.
§  Sendt
    · Varene er levert Posten, sporingsnummer er oppdatert på status dere mottar.
§  Fullført
    §  Varene er registrert levert til kunde

§  Ved bruk av Postoppkrav må pakke hentes innen Postens tidsfrist
    §  Ved uavhentede pakker faktureres kjøper for våre kostnader knyttet til frakt og håndtering av retur.


Tilbake til kategorisiden
Lukk
Laster...